woensdag 28 november 2012

Ik begrijp 't niet Update


Even klagen

Nederland geeft miljoenen weg aan Syrie,Congo en de Gaza enz
En wij maar bezuinigen.
Iedereen moet inleveren,geen probleem.
Maar loop dan niet de Sinterklaas uit te hangen in 't buitenland.
Dan komt Mark Rutte terug uit Brussel met de mededeling dat we even 14 jaar lang 70 miljoen mogen afdragen.
Nee er gaat absoluut geen geld meer naar Griekenland
Waarschijnlijk volgen er nog meer landen zoals bv Portugal en Spanje
De fosfor fabriek in Zeeland word gesloten.
Waarvan het opruimen in de miljoenen gaat lopen.
Wat denk je wat,er word een nieuwe gebouwd in Marokko,met geld van de EU.
Dat ook weer ik weet niet hoeveel miljoen kost.
Waarom is dat geld niet in de Zeeuwse fosfor fabriek gepompt ?
Nederland betaald zich tenslotte blauw aan de EU.
Ik vraag me echt af, of dit kabinet het zelf nog begrijpt
Hoe kun je de economie op gang brengen als er zoveel geld verspild word en burgers alleen maar mogen inleveren
12 miljoen voor de  langstudeerregeling  weggegooid enz.

Ik begrijp 't niet

Maar dit is mijn mening en ik ben geen politicus gelukkig

Lees dit net:
En wat te verwachten was: 37 miljard voor de Spaanse banken


Er is al zes miljard naar Turkije gegaan als toetredingssteun voor de EU.
Per jaar kost het  860 miljoen
Terwijl de Turkse economie goed is en Europa kwakkelt

Wie is hier nu gek



Groetjes

Willie




Bij Kasteel Cannenburch in Vaassen

Schitterende omgeving bij een prachtig kasteel. ...