woensdag 3 juli 2013

Het kabinet Rutte

O wat kan ik toch kwaad worden op Rutte en zijn kliek.
Bezuinigen bezuinigen en nog eens bezuinigen !!!
Maar minister Rutte hoeft niet te bezuinigen zegt hij met een big smile in het jeugdjournaal.
Niet te geloven,lever zelf dan ook maar eens iets in 1
En wat zeggen de hoge heren in Den Haag Mensen koop die nieuwe auto Koop een ander huis !!!
Weten de politici wel wat er leeft onder de bevolking.
Inleveren is het enigste wat men doet en dan moet men meer gaan kopen.
Nu komt Rutte weer met het idee om werkeloze jongeren uit het buitenland te gaan halen terwijl hier de jeugdwerkeloosheid alleen maar toe neemt.
Op welke planeet leeft die man.
Alleen maar lastenverzwaring en dansen naar de pijpen van Brussel.
Ook zo'n geldverslindende bende.
De parlementari:ers klokken in en klokken uit binnen een paar minuten en hoppa weer € 300,00 verdiend en niks gedaan.
En wij als Nederlandse bevolking maar dokken aan de EU.
Bakken met geld naar het buitenland en Nederland zoekt het zelf maar uit.
Nou van mij mag dit kabinet nog liever vandaag dan morgen opstappen.
De BTW verhoging is ook zoiets.
Alles word duurder dus kopen mensen nog minder of zie ik dat verkeerd.
En er zijn nog zoveel dingen op te noemen zoals de zorg, onderwijs enz. noem het maar op.
Geef eens een paar jaar wat minder aan ontwikkelingshulp (waarvan de helft van het geld toch niet op de goede plek terecht komt) en zorg eerst maar eens voor de mensen in je eigen land !!!

Ik spreek alleen voor mezelf,dit is mijn mening

Lees net dat Griekenland weer ik weet niet hoeveel miljard krijgt
Niet te geloven !!!
Groetjes

Willie


Hemelvaartsdag

Een heerlijk dagje gehad vandaag. Vooral natuurlijk omdat het heerlijk weer was. Onderweg naar de loods zag ik deze ooievaar op z'n...