donderdag 5 september 2013

De duim.

Nooit geweten dat een duim zo belangrijk is.
Je gebruikt hem werkelijk overal bij
In april bleek du dat ik aan beide duimen het Carpaal Tunnelsyndroom had
Dus op naar de handendokter.
Nou eerst maar proberen met een soort braces en oefeningen maar dat ging het niet worden.
Dus in juni geopereerd
Eerst de rechterhand,best lastig de eerste drie dagen want dan zit dat drukverband erop maar toen dat er af was,was het goed te doen



Daarna een pleister op het wondje en dat scheelde al een stuk
Na 14 dagen de hechtingen eruit en alles was oke.
Een fluitje van een cent dus.
Omdat de linkerhand alles nog kon doen en ik echt alles met de linkerhand doe.

Maar op 4 september ging het toch gebeuren.
De linkerhand werd geopereerd.


Nou daar zit je dan.
Weer drie dagen met dat drukverband.
Alleen nu moet ik alles met rechts doen !
Even wat op schrijven met een pen lukt niet.
Kan niet schrijven met rechts en met links kan ik geen pen vast houden.:)
Tsjonge wat zal ik blij zijn als dat verband er zondag af mag.
En alles gaat zo onhandig met die rechtse hand dat wil je niet weten 
Maar vooruit nog een paar dagen en dat is het ergste weer voorbij


Groetjes

Willie



Bij Kasteel Cannenburch in Vaassen

Schitterende omgeving bij een prachtig kasteel. ...