donderdag 15 februari 2024

Bad Gastein Oostenrijk

 Het is al weer een tijdje geleden dat we in Bad Gastein in Oostenrijk zijn geweest.

Door tijdgebrek heb ik te weinig tijd om mijn Blog bij t houden.

Zo jammer 



We waren daar vorig jaar mei.

Waar wij niet bij stil hadden gestaan dat in deze periode heel veel faciliteiten gesloten zijn omdat het skiseizoen voorbij is en de mensen nu zelf op vakantie gaan,

We hadden een schitterende hut op zo'n 2500 meter hoogte boven op een berg .
















Daar bij het blauwe streepje stond onze blokhut 😊




Het uitzicht en de omgeving waren schitterend.






























Waterval bij Zell am See

















































We kwamen ook voorbij een ruim opgezet dierenpark.






























De paraglyders hadden schitterend weer.





















Waar ik zelf wel moeite mee had waren de wolken die in de avond af en toe de hele blokhut insloten en dat je dus echt helemaal niets meer kon zien .....







Op sommige bergtoppen lag best nog wel wat sneeuw.













Het was elke keer wel weer een hele rit naar boven en beneden langs alle kronkelpaadjes om weer bij de blokhut te kunnen komen  :)

Hopelijk heb ik de komende tijd weer wat meer tijd om bezig te zijn met mijn blog.
Voor nu tot volgende keer 

Groetjes 

Willie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ijsbeeldenfestival Zwolle

 Zaterdag naar het Ijsbeeldenfestival in Zwolle geweest. Wat is dat schitterend om te zien. De beelden zijn echt prachtig. Wat een vakmansch...