Vandaag de voorlopig laatste rit gereden met onze oldtimer.
Daar onze regering in al haar wijsheid heeft besloten dat er met deze auto's in december,januari en februari niet meer gereden mag worden
Dus op deze dag maar even genieten van het mooie weer
Af en toe stof happen dus dat wordt weer poetsen !!!!
En op tijd stoppen voor een hapje en een drankje.
Wezen Glowgolfen
Nog nooit eerder gedaan.
Vond het erg leuk
Aan het einde van de dag heerlijk gegeten in Roosendaal
Groetjes
Willie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten